2011/10/30

"Senelės siūlų kamuoliai"

Šį patiekalą gaminau jau du kartus,pirma iš kiaulienos (paprastučio karbonado be riebalo),antra su vištienos krūtinėle.Aišku man su paršeliu patiko labiau ;)


 Reikės:

600g kiaulienos ar vištienos krūtinėlės,
125g sluoksniuotos bemielės tešlos,
1 kiaušinis,
1 v.š. obuolių acto,
druska,pipirai,prieskoniai.
Jums patinkantis įdaras.

Kiauliena (vištiena) pjaustome į 6 gabalėlius.Juos išmušame,prieskoniais barstome ir apipilame obuolių actu (aš vištiena marinavau citrinos sultyse).Paliekam marinuotis 30min.


Gaminamės jai to reikia mūsų įdarą.Aš įdariau vištiena džiovinta slyva ir kepintomis tarkuotomis morkomis su svogūnais ir olandišku sūrių.Tai jūsų pasirinkimas,koks įdaras bus jūsų "kamuoliukuose".
Kiaulieną (vištiena)  truputėli pamušame,kad lengviau susisuktu mūsų kamuoliukai.Dedame įdarą ant išmušto gabalėlio ir susukame kamuoliuką.


  Tešla atšildome ir iškočiojame lakštą maždaug 3-4 mm storio.Imame peilį (aš pjausčiau su picai raikyti skirtu įnagiu,labai patogu) ir supjaustome 4-5 mm pločio juostelėmis.




Kiekviena "Siūlu kamuoliuką" imame ir apsukame tešlos juostele.Dedame į skarda,aptepame kiaušinio plakiniu ir šauname į iš anksto įkaitinta 180-200C orkaite.Kepame 30-40 min.


Štai ir viskas !






7 komentarai:

  1. Bandau ir tave užkrėsti,tuo darbštumu.Va,jau pokalbiui ir išprovokavau :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Eliza, nuostabūs siūlų kamuoliukai, tikiuosi galima naudoti Mantingos bemielę tešlą, juk žinai, kad man tešla niekada nesigauna, na, negabi aš jos gamybai...
    Teta

    AtsakytiPanaikinti
  3. Liza, kaip skaniai atrodo...gerai, kad šiam patiekalui virbalų nereikia

    AtsakytiPanaikinti
  4. Cha,cha,cha vaiduse,kaip juokinga,tu kaip visad šmaikštuolė.Be ja nematau,tavęs savo "sekėjuose".Čia "ale" toks mandagus pakvietimas ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Egle naudojau būtent šaldyta tešla.Taip,kad drąsiai gali naudoti pirktine.

    AtsakytiPanaikinti